Pàgines

18 de febr. 2013

conte lactància materna

Conte per explicar les virtuts de l'alletament matern en col·laboració amb la Caseta de l'Arbre
(text: Núria de la Caseta de l'Arbre)



La mama diu que sóc petita com una oliva, 
però  que em faré gran com una muntanya.


Perquè gràcies a la teta m’estic fent forta com un roure.
Fa dies que la mama es treu llet amb un aparell molt estrany
 i diu que es sent com una vaca .
El papa riu i diu que així, 
el dia que la mama hagi d’anar a treballar, 
jo seguiré tenint la salut d’un cavall. 

I jo no entenc res, perquè la mama no fa muuuu! 
i jo no sóc cap cavall. 
Potser sóc petita com una oliva però sé una cosa.
La teta és bona. 
Perquè és toveta com un núvol, 
calenta com un torró i suau com un petó. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada